sminkad pappa och körning i trafik :D

Hej XD
Sorry att jag inte skrivit sen i Fredags men jag har inte haft tid eller årkat.
I Lördags så såg man på film eftersom pappas tv är bättre och större med mer kanaler så vart man ju jäkla glad när den tredje twilight filmen var på tv :D
Men eftersom jag och Jonas var hemma själva så gillade han att störa mig med både getarr och trummor... men jag älskar honom endå <3
Så efter det drom vi och handla eftersom jag tyckte att båda behövde röra på oss.
Det var ganska kul men Jonas är en riktig mumlare så ibland fick han snacka högre så att jag fattade :P
På kvällen fick vi även gäster så farsan söp sig fan as packad... lagom till att Dennis, Robin och Madde skulle dyka upp också vilket fick mig att skämas en aning :(
Eftersom att han fyllesnacka om allt möjligt... Men lite kul fick vi i alla fall när han somnat eftersom vi spelade flipperspel :) Jag vann men man är ju veteran så det var ju inte så konstigt ;) Madde spelade det även för första gången vilket var kul att se :P
Sen innan dom åkte hem låna jag ut hjälmen hemma hos pappa till  Madde vilket var tur eftersom snuten stoppade dom.
Sen fick jag och Johanna på värsta iden så man kan säga att jag fick min hemd ;)
Han vart inte såglad dagen efter när han kolla på bilden och såg den här bilden :D
Men han var ju bakis bilket jag också hade kul åt tills på kvällen när jag ringde morsan som hämta hem mig eftersom det var Söndag XD fattar fan inte hur syrran pallar bo däe varanan vecka....
Och idag är det måndag vilket för mig betydde körning i trafik med moppen :D
Jag klarade testet som tur var men jag gillar fan inte rondeller, vänstersvängar och döda vinken XD
(gammal bild ;) )
Har även pluggat idag vilket är helt jävla otroligt ;) men nu ska syrran nattas eftersom jag är barnvakt ikväll.
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0