moppe och hundlek XD

Hej XD
Idag vart det kort skoldag :D
Kom på en bra ursäkt så jag skapp gympan eftersom vi hade simning...
Så efter lunch tog jag , Blommis och Dennis sällskap till bromma :P
Sen drog jag och Dennis till Ekerö , han frågade om jag ville hänga med till Philip för att provåka en moppe han hade till salu. Självklart sa man ja eftersom det inte fans något vettigare att göra :)
Fy fan vad kul det var att åka moppe allså !!!
Vi åkte bara runt men fan vilken härlig känsla XD
Det till och med pirrade då och då eftersom vi kom upp i 80 :D
Denna moppe gick fort XD Sen vart man även hemskjusad.
Väl hemma har man latat sig och kelat med Pucca :)
Sen när brorsan kom hem så körde vi bilspel... men jag förlorade bara :/
Men sen gick vi även ut med båda hundarna och lät dom springa av sig på ängen.
Det gillade som skarpt men sen vart katy sur för att Pucca tog hennes pinne så då gick Jockis hem och jag gick själv med Pucca XD
Som tur var är dom söta XD
ses<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0