bildbomb Ålandsresa XD (långt inlägg)

Hej XD
I Fredags vart det ju kryssning, i början var allt ganska knas.. Eftersom jag och Madde kom lite senare än alla andra så Analyn och Johanna var lite sura =/
Men vi kom på båten i tid så det vart bra XD
Hade ont i fötterna men det gjorde inget eftersom jag sprang snabbare än Analyn hahaha !
sen vart middag som föresten vart lite svår med tanke på min diet XD
Men jag höll mig till lax, rom och muslor mums !
Sen vart det att fixa sig och då vart det fan jobbigt att dela hytt med tre som är 14 ! XD
Som tur var var jag och Madde i hytten lite tidigare än dom ;)
Sen vart det ut att kolla läget på båten och det hände inte så mycket just då. Förutom att vi typ spegla oss mot hissen sen öppnades den och där står två killar... upps XD
När vi kollat runt så drog vi till farsan som bjöd oss på drinkar XD
Sen dansade vi hela kvällen och hade skit kul XD
Sen så vart jag lite sur när Evelyn gav mig blicken när dom dansa med ett par killar :)
Fast jag hade roligast när jag sa att tjejerna var 14 för då drog dom hehe lite skadeglad vart man eftersom dom typ tävlade mot mig och Madde :P
Det enda tråkiga som hände var att en gubbe typ spana in mig... -.- Men då kom en annan man fram och sa att jag skulle säga åt han att inte kolla på mig vilket jag gjorde både på svenska och engelska ... men han lyssna inte så då gjorde jag som mannen sagt och slåg till jäveln -.- då fatta han budskapet.
Men sen fick man en bild med den snygga artisten man spanat in hela kvällen och en kram tre kramar totalt så jag vart skit glad :D
och jag tror han också vart glad att nån frågade efter atograf XD man kan säga att jag var som ett litet bran på julafton XD fast jag fick ingen atograf :( men kramen räckte ;)
även Madee fick en kram XD
och hon kalade honom gör nya Adam eftersom han på många sätt påminde om just Adam ;) men han hette faktist Jimmy XD
vi satte oss med ett par nya drinkar sen och då kom ett par "17 åriga" killar och snacka med oss fast på engelska men grov brytnig XD Och ena killen var så söt och såg ut som Martin typ fast snyggare ;)
Vi var med dom till halv fem på morgonen eftersom vi var i deras hyt och ena killen ville strula med Madde som inte ville XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0