dietisten och moppe XD

Hej XD
Idag har man faktist gjort ganska mycket för att vara jag ;)
Okej jag var väll inget helgon när jag halvsov på historian... men jag tror jag lyckades rädda mig själv
ganska bra :)
ni kanske förstår att man somna också eftersom vi lyssna på en ljudbok om skruvmejsens historia :O
Sen efter skolan så skulle jag till Emma som lär mig hur jag ska blimera hälsosam med kost och motion, jag hade redan nu förlorat vikt :D
Snacka om att man vart glad att höra det !
Väl hemma och helt uppsluken av boken jag läste hörde jag plötsligt ett välbekant ljud ;)
Självklart var det Robin och Dennis men denna gång hade dom faktist egna moppar eftersom Dennis hade köpt Philips moppe :)
Så då drog vi ut och åkte och jag fick sitta bakom Dennis vilket jag gilla eftersom den moppen gav mera
friheskänsla XD
Fast när vi var på väg till skärvik så gick den så segt i uppför så Dennis började typ jucka för att den skulle gå fortare jag hjälpte också till lite fy fan vad vi garva då.!
Väl i Skärvik träffa man Madde, Jimmie och Erik. Erik vart lite obekväm tror jag eftersom som han bara flina och sa att han var bäst när jag ifrågasatte honom .... men han såg så jävla närvös ut så jag hade skit kul :D
Sen när jag ätit middag lyckades Dennis och Robin få igång min moppe :D
Så då åkte alla varsin till skärvik och träffa bara Madde XD Men sen var Dennis tvungen att dra till Philip och ge tillbaka moppen och få sina pengar tillbaka :O eftersom Philips farsa hade sagt att han inte fick sälja moppen ?!
Moppe :D eller vespa ser det igentligen ut som men skit samma ;)
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0