ormar girlpower och Dalarö XD

Hej XD
höll på att skriva ett inlägg innan jag åkte till syrran för att flyttstäda.
Men jag hann inte.
Det jag skulle skrivit då iaf var att killarna fick känna på lite hur det var att ha en tjej i klassen :)
Eftersom jag fick för mig att se på ett ormklipp... men jag gjorde bara bort mig genom att skrika när ormen attackera kameran... XD
Sen satte Dennis på klippet en gång till... dumma honom ,fast då ryckte jag bara till fast jag vite vad som hände :/
Så jag tror fan jag är lite ormrädd XD
var bara tvungen att ta den här bilden eftersom ormen ser ganska cool ut :)
Sen när man satt på den tråkiga lektionen som bara handdla om verktyg... så fick Dennis mig att skratta så jag kände av min tränigsvärk i magen :D
Eftersom när vi skulle komma ihåg alla verktyg som var skit svårt ! Så kom vi på ett jätte bra system att jobba efter, då kom han med den roliga komentaren att vi var värsta girlpower haha XD
Sen vart det hem till syrran och flyttstäda vilket vart lite trevligt till och från.
Men när man kom hem så drog man till Madde som ville bli räddad och sen kom även Dennis och Robin så då åkte vi runt lite XD Sen gjorde jag bort mig när vi var vid macken men det är hemligt ;)
På lördagen så hjälpte man morsan med Jens vilket gick åt helvete!!!
Dels var hans ridlärare bitter sen vägrade han sitta rakt i sadeln så jag och han bråkade lite om det XD
Sen kan man säga att han skratta ganska mycket av att reta mig och Johanna :)
Huvudsaken var väll att han hadde kul...
Han är fan öläskig ibland XD
Efter det sov man över på Dalarö men det vart typ ett helvete !
Det enda jag njöt av var att när vi jobbade i trädgården så höll Pucca mig sällskap och följde mig vart jag än gick ♥
Igår kom man äntligen hem vig 5 så det hände inte så mkt XD
Fast idag gick man på långpromenad med pucca i skogen på 2,8 km tror jag vilket var jätte jobbigt XD Men eftersom man slappat framför en film med Joakim och fuskat pytte lite med kosten så kändes det nödvändigt :P
Och nu på kvällen har man träffat Dennis, Madde och Robin. Det hände inte så mkt men vi snacka ganska mycket om filmkvällen jag ska ha på fredag iaf :D
Men ny ska man träna mage och annat skit.
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0