chad michael murray ;D

Hej XD
Idag slutade man fan vid 12 eftersom våran lärare var sjuk :D
nackdelen med att sluta då är att man somnar när man kommer somnar och och vaknade nyss..
Så 2 timmar åt helvete :/ men skönt var det som tur var :P
Denna dag har man även träffat två nya lärare. Vilket vi kommer göra varje dag denna vecka eftersom vi håller på med introdusion case nu (dom kan vara mer en 2) :)
Så skolan har inte börjat på allvar :P
Som tur var är våran NO lärare rolig. Istälet för att snacka om H2O så snacka vi lågisk tänkande, då snacka vi cola , vatten och cancer men jag kunde vara lungn eftersom det var prostatacancer XD
Killarna i klassen behövde tydligen dricka 12 liter om dagen för att öka risken för cancer med typ 0,00015 % eller nåt sånt :P
Så aftonbladet som skrivit att man kan få cancer av vatten hade tydligen hållt undan den informationen. Så vi ska tydligen lära oss att vara kritiska eller nåt :)
Aja sen satt även blommis och garva åt min bakrund på datorn idag XD
Men det sket jag i eftersom jag tycker att chad michael murray är snygg ;D
vist ser han bra ut ?! XD
Men nu ska hunden ut
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0