slutat snusa och vilse i gräsåker XD

Hej XD
Idag har jag försökt att bli en mera hällsosam människa ! :P
Till och börja med gav jag bort en snusdosa som det var med en hälften av kvar !!!! :O
Eftersom jag bestämt att sluta nu istället för i vinter då det garanterat kommer vara svårare.
Kommer fan sakna det <3
I skolan satt jag typ och spelade, gjorde en power point hela dagen så idag var det ganska tråkigt.
Det enda nöjet man fick var att ringa och väcka Dennis :)
Sen drog jag ner till morsan efter skolan och prata om vad hon fixat till mig för att jag ska må bra <3
Men det berättar jag mer om på Måndag.
Råkade även somna så jag vakna halv åtta och smsa Madde eftersom vi skulle ut och springa :)
Så morsan skjusa mig till skärvik sen gick jag och Madde vilse i gräsåker eftersom vi skulle gå till spåret men det var jävligt mörkt!
Så när det typ gått 30 min hittar vi spåret men då orkade iallafall inte jag springa så i pawer walkade :D
Nåt rätt måste vi gjort eftersom det kändes i rumpan och magen !
Men för nyttig ska man ju inte häller vara så jag drack ett glass cola till middag är jag kom hem igen XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0