trängkörning och Joker :)

Hej XD
Igår kom killarna åter igen hem till mig och ville åka moppe.
Efter lite tvekan tog jag moppen åter igen och körde :P
Min tvekan beror på att om snuten stoppar mig rycker körkorttillståndet ett tag och bromsar min utbildning ett tag vilket skulle suga !!!!! :)
Eftersom igår var det skit kul att köra skolans elbil så enligt mig kan faktist skolan
vara rolig ;D
Fast igår var det lungt eftersom vi körde i träng vilket var kul men jävligt svårt. Eftersom det hade haglat typ en kort stund på eftermiddagen, då vart marken lerig.men jag fastna bara en gång och gled två gånger så jag ramla inte direkt :)
Sen idag sjukanmälde morsan mig eftersom jag skulle med och träffa några som vill köpa han.
Men vi dömde typ ut dom eftersom han behöver aktiveras 24/7 !!!
Han är söt :)
Men när jag kommit hem efter besöket hos dom och ätit frukost på Ikea så vart han typ ett moster !!!
Han och Pucca lekte men sen vart jag sur när han tugga på henne hela tiden. Sen ville jag gå ut med Pucca på en långprommis men det gick inte :S
Eftersom han inte ska vara själv så jag pissa av dom sen vart jag på så jävla dåligt humör att vi gick hem.
Då möter man Johanna som varit hos farsan en vecka som blev så jävla dryg så fort jag fråga något .
Så jag hoppas kvällen blir bra med inte allt för tuggade skor av Joker ;)
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0