poolparty och firat farfar :)

Hej XD
Idag vart det hem till morsan efter att serverat Jonas lite nudlar.
Men när man kommer dit så fastnade jag först framför en film dom såg. Dom hade även låtit henne rullat nån stans så hon lukta sur disktrasa och kopplet hade Joker bitit sönder -.-
Hej då långpromenad och hej på vanliga promenaden istället :)
Men sen började kl närma sig poolparty :D
Så morsan skjusa mig till Madde jag var den första där om man inte räknar med daniel men han är ju tsm med henne !!!
Sen kom även Philip, Jeffy , Ogge och Simon dit så då var det dax att bada i polen :)
Det var meningen att jag och Madde skulle knuffa i Jeffy menn han gick i så då knuffa jag i Madde istället :D
Fast då ville hon knuffa i mig men det lyckades hon inte med som tur var !!
Men jag hoppa sist i poolen vilket jag tyckte var synd men då gjorde jag bomben så vart det bra XD
Sen när alla gått upp gick jag, Madde och Daniel för att möta Josefin vid bussen.
Självklart ser man killarna men dom hörde mig när jag sa "va" när Madde sa "där är dom igen " eller nåt sånt.
Men dom flydde innan jag han se dom ordentligt.
Så komentaren idag vart istället "fan nu han jag ju inte se hur snygg han var :)"
Då började Madde ropa på jossan istället så mötte vi henne och gick hem igen. Sen åt vi korv och dansa runt stången och man kan säga att jag var pratglad och drev med Daniel hela tiden XD
Sen lärde jag även hur han skulle dansa för Madde på stången utan tröja.
Fast det roligaste var när madde hade uringat och klackar och överaska Daniel vid stången ;)
GRATTIS MADDE 16 ÅR
Eftersom kl är över 12 så blir det ju så :)
Sen kl 18 hämtade farsan mig eftersom farfar fyllde år i tisdags så skulle vi fira han :)
Vilket vart trevligt eftersom jag till och med ägde ut Sofie när vi diskutera men kommer inte ihåg vad jag sa tyvärr.
Sen var även alla samlade så även Morgan med familj var där.
Vi hade skit kul och fy fan vad alla skratta när dom trode Sofie var på smällen och min komentar vart " haha är det därför du lagt på dig så mkt " Men jag sa det med kärlek så då är det ok :)
Sen satt vi och prata alllihop om allt möjligt vilket var trevligt .
Fast varje gång Sofie skulle röka så hängde jag med så det sluta med att Morgan fråga om jag snusa ???
då svara jag genom att garva och säga nej men det känns fan som att alla vet eller så vet dom inget . Det var fan svårt att se XD
Aja nu ropar sängen
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0