snuset

Hej XD
Igår låg jag mäst och läste en skit bra bok. Den boken är skriven av mannen som talar med hundar.
så innehållet handla ju såklart om hundar :)
Här är han och hans hund dady som gick bort för ett tag sen.
Sen idag började dagen med kaos då jag slarvat bort mitt paserkort och matkort... så jag vart tvungen att tvätta bort sminket innan jag drog till skolan.
Annars har jag faktist haft ganska kul i skolan eftersom jag och blommis drev med varan på lektionen.
Fast mäst var det blommis som höll på och skulle stänga av min dator hela tiden och vara jävligt jobbig bara.. :P
Men sen när jag skulle stänga av hans dator så hindra han mig istället, då kom läraren och sa att om vi skulle kramas så kunde vi göra det där ute .... som tur var lyckades jag stänga av datorn för han en gång XD
Sen var det lunch som tur var.
Fast då fick jag panta ut ett lunchkort, det enda jag hade på mig var snusdosan så det fick bli det :P
Fy fan vad jag älskade idrottslärarens min när jag tog fram den haha
hon frågade till och med om jag inte hade något viktigare på mig XD
vilket jag inte hade enligt mig !
Sen efter skolan drog jag hem till Natti och drack te.
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0