påkörd hund & kaggen

Hej XD
Skulle ha bloggat igår men det hände lite grejer som jag nu ska berätta om.
Det första var att Joker var nära att bli påkörd på eftermiddagen när jag skulle ut med Pucca :O
Han smet imellan när vi gick genom dörren så jag fick ta av pucca kopplet och springa efter honom...
först skällde han på en grannhund och for till skogs vilket gjorde mig lättad.
Men sen sprang han ut på vägen så då kom mina tårar som bara spruta när jag sprang efter :S
Fast då
hjälpte hon med grannhunden mig genom att stå still för då fick jag tag i honom efter en stund :)
Och där trodde jag att dagens panik var över...
Men då kom ju lillasyrran hem och öppna när det plinga på dörren så då tog hunden chansen igen...
fast den gången sket jag i allt och ringde till morsan som vart jätte arg på mig eftersom hunden var mitt ansvar tydligen... Men om hon hade tagit med honom till jobbet hade det gått bättre för alla.
Så kom Per in och sa att Joker vart påkörd men som tur var så fick han ingenting brutet eller något sår <3
Lite suddig bild men den duger XD
På kvällen drg jag , Natti och Andreas till kaggen där några var och hade kul :)
Fast det vart lite segt i början men sen var inte Jocke sur längre så då körde vi olika alkoholspel som gjorde mig ganska full ... XD
Så efter fyra cider drog jag och Natti på promenad och dansade på åkern sen titta vi även lite på himlen
och hade skit kul :D
Sen så dansade jag även med Malin innan hon och Fredrik drog till bussen XD
så jag har haft roligt iallafall.
Bilder från början av promenaden ;)
På åkern XD
på kaggen
precis innan jag somna tog jag kort på Andreas och Natti :)
Nu ska jag ha trevligt hemma hos farsan , jag hoppas Madde har kul i Sala eftersom jag inte kunde hänga med på grund av att det är pappahelg XD
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0