busig lördag & arbetarbraller :)

Hej XD
I lördags fick man kul endå. Eftersom Robin och Dennis kom till Stenhamra och rädda mig :)
Dom kom Perfekt i tid också eftersom jag bråka med farsan och Annalyn...
Men sen åkte vi alla till Ekerö och skoja lite med Jeffy ;)
Eller som jag sa till Madde "vi gjorde bara moppen lite grönare" hehe.
Fast det tyckte inte han och Daniel var så roligt så dom åkte runt och jaga oss :/
Robin hade det ju lätt men jag och Dennis fick ju springa in i skogen när man hörde en moppe och skrik som sa
"DÄR ÄR DOM" :D
Men vi hade kul i alla fall och det HÄNDE något också ! :)
Fast igår vakna jag inte fören kl 2 så då vart det en dag att plugga, slappa och ett parti skipp-bo med Evelyn och Jonas :)
Idag har det inte heller hänt så mycket. Eller jag hade i alla fall ganska kul i skolan då jag typ satt och idiotförklarde Dennis XD men det var på ett snällt sätt och David skratta till och med åt det :)
Sen fick jag mina arbetarbrallor :D
Så det gick jag runt med idag. Fast jag gjorde väll modemiss med att ha en blå tröja till och ett par klackar ;)
men vem orkar bry sig om det bara var för en dag liksom x)
Har även köpt en kamera som jag måste lära känna ... jag och tekniska prylar går inte så bra ihop XD
hatar att lära mig nya mobiler och sånt ... men ska man kunna nått så ska man :P
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0