körbana och Idol :)

Hej XD
Idag var man ensam i skolan igen eftersom Dennis hade ont i benen (?) och var skoltrött men jag hoppas han kommer imorn. Eftersom då har vi redovisning!
Sen har väll dagen bara rullat på ,man lunchade med Natti och hade gympa med Dina eftersom Natti inte var med på den, idag kände jag för första gången att det var jobbigt med bara killar i klassen eftersom jag är mycket sämre en dom på gympan... Men jag fick ett frivarv iaf ;D
Sen räkna jag även i en mattebok för första gången sen jag börja idag. Och jag gillar matteboken mer än stenciler !
Efter skolan så vart det typ som igår men jag läste en tidning istället för att springa XD
Älskar denna tidning men har fortfarande inte läst klart den och man började när man kom hem :)
Får väll skylla på Timmy som skivit till mig på fb hela kvällen och gjort mig irriterad XD
Sen har jag äntligen fått tid på körbana så denna helg måste jag plugga moppe för på måndag smäller det :P
Men nu är det Idol så det ska jag se klart :)
var bara tvungen att lägga upp denna fula bild.
god natt<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0