Liseberg :D

Hej XD
Ikväll vart det att man drog hem till Dennis och såg en komedi, sen vart vi båda jävligt trötta typ så då knata man hem igen :)
I Torsdags var man som sagt på Liseberg med Johanna, Evelyn, Andre, Jonas, Johan, Flora, Emil, Johan, pappa, farmor och farfar :)
Hade jätte kul , vi tog morgon tåget och då sov man och spela kort med Emil och Johan vilket var kul , dock råka jag svära när jag förlorade så att även farmor hörde längs bak hehe, hon vart inte så glad då :) 
Väl på Liseberg så sprang vi runt och åkte lite hur som hälst , ibland åkte man med farsan, sen åkte vi ungdomar tillsamans och då var vi även gämna i antal XD 
Fast det roligaste åket var nog flumride med farsan, Flora, Enil och Johan för då trängde vi ungdomar oss in där fram på båten , hon som satte oss i båten flina bara och hjälpte Johan genom att trycka på så att han fick plats XD
Medans pappa och Flora gömde sig under regnjackan där bak XD
Och jag säger det när vi åkte ner för första backen såg jag bara hur vattnet kom över oss tre , jag satt längst fram , sen plaska det ner i båten så vi var dyngsura där fram :D
Balder med farsan var också ett jäkligt roligt åk , det pirra som fan i när det gick ner för :D
Bilderna är tagna när vi var på väg till spårvagnen hem :) 
Då var jag ganska glad att underkläderna bara var fuktiga , man ser på den första bilden hur blöt jag vart :D
Nu kommer lite bilder på några saker vi åkte XD Är även stolt att jag inte skrek någon gång sista åket som var kanonen eftersom jag och Andre lova oss själva att inte göra det :)
På vägen hem fick man även åka första klass med Emil och Johan vilket var nice och denna gång var det Emil som svor i stället för mig :D
Johan orkade knappt med mig och Emil ett tag också eftersom vi jävlas med varann eftersom vi är ju kusiner och födda samma år så älskar vi att jävlas ;)
Sen när dom sov så läste jag en av mina nya böker jag köpte :D
Jäkligt sorglig men bra !
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0