gammalt återseende XD

Hej XD
Idag vart det verkstad, då tog man bort lite delar från motorn,
som vanligt var Dennis snäll att hjälpa mig :)
Fast jag hjälpte honom med lite samhällskunskap istället XD
Sen har jag även lärt mig hur en fyrtacktsmotor fungerar, det var ju plättlätt när man fick förklaring av
läraren XD
Efter skolan träffa man även två personer som man inte träffat på ett tag :)
Eller Erik träffa jag nyligen men Martin har jag fan inte träffat på ett år !
Så jag snacka med dom ett tag innan jag och Dennis tog bussen hem :D
Fick även lite pinsamhetskänsla idag när Dennis berätta en sak så nu vet jag inte riktigt om jag vågar praova där jag hade planerat XD
Men ska gå och sova nu typ eftersom imorn blir det upp tidigt för att åka till Romme :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0