luffarsack

Hej XD
Sitter skit hungrig i skolan... eftersom när jag vakna idag så lova jag mig själv att inte glöma plånboken, endå gjorde jag det :/
annars hade jag kul imorse när Dennis läste min blogg och fråga om jag också sett filmen i lördags XD
Han glömde ju bara att jag såg den hos honom :P
Haha det var första skrattet sen har jag även suttit och ritat på mitt mattehäfte idag, det tröttna Dennis på så då spela vi lufarschak och Jag vann :D
Dennis ville inte att jag skulle fota resultatet XD
Men sen fick jag det på bild XD
Fast nu sitter han och retar mig genom att visa massa ormklipp från youtube så jag hoppar typ till varje gång ormen rör sig... :O
Ses<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0