Majors hemkomst :D

Hej XD
Majors hemkomst var lite jobbig... eftersom det fick mig att tänka på Benji som jag vart så fest vid.
Sen fick vi vänta jäckligt länge så jag, Jockis och Johanna spela tv-spel :)
Sen när vi väl åkte så var vi tvungen att tanka, morsan fick inte upp låset.
Så då lyckades hon bryta upp vårat inbrottssäkra tanklock :D
Det var nära att vi skulle fråga en lastbilschaffis. Men just då fick hon upp det,
medans morsan fixa allt det där så drog jag till donken och köpte en donat och varm choklad :)
Mums !
Väl på plats i Nyköping så var transporten försenad så vi fick sitta i bilen i evigheter och frysa, när hundarna väl kom så fick han komma ut sist :/
Men under tiden vi vänta på honom så fick den söta labbeblandningen Dennis verma sig i våran bil :)
Ett tag trode jag nästan att han också skulle få komma med hem XD
Men då fick han förlja med en av dom som styr över hundar utan hem.
Sen fick vi äntligen lilla Major, han var hur rädd som helst, vi märker redan nu att beskrivningen som finns på nätet ljuger... :/
Märkte nästan det direkt när jag satt i bilen med honom, jag fick klappa han överallt XD det var då vi vänta på morsan som höll på att fixa med hunden Dennis XD
Söt är han också !
Sen sov man hela vägen hem och vi åkte där ifrån vid 3 halv 4 så jag orkade faktist inte till skolan i fredags men dit ska jag imorn iaf.
När vi sov fick han vara hos Johanna som sov i baksätet XD
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0