Möhippa XD

Hej XD
Sitter och är jävligt förbannad för tillfället... soc tycker jag kan gå och ta sig eftersom dom inte gör sitt jobb genom att förvrida saningen och inte hålla sig till sin jävla tysnadsplikt !!
Men annars var jag ute och träffa Madde nyss :)
Det var kul att träffa henne eftersom det var ett bra tag sen ! :P
Vi var typ ute och gick en timme , det var även sköänt att komma ut i friska luften !
Fast det var lite för kallt för min smak XD
Så nu sitter jag och funderar vad man ska hitta på för något till en möhippa jag har lovat att hålla ;)
Sen ska man se på Sveriges värsta bilförare snart också :)
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0