NCIS

Hej XD
Igår vart det en skit dag, hela skoldagen satt man typ och spela tetris.
så nu har man lessnat , idag har jag inte ens spelat :O
Det roliga som hände igår var väll att jag, Natti och Madde åkte samma buss till Ekerö, hela bussen hörde oss typ :D
Dennis och Robin våga tyvärr inte komma bak till oss fören en viss person gott av bussen XD
Men vi hade trevligt endå :P
Sen när man kom hem la man säg typ och sov , vakna perfekt till ett avsnitt av NCIS.
Mindre glad var väll morsan eftersom jag inte kunde sova tidigt sen :/  var även tvungen att flytta över Edward i Joakims rum så att man kunde somna :)
Sen idag har man faktist räknat lite matte, sen så gick även jag och Dennis ner på rasten för en gångs skull XD
Men nu är det lunch XD
ses<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0