övningskört XD

Hej XD
Tänkte skriva ett inlägg om Majors hemkomst till Sverige sen.
Men nu har jag just kommit hem från att ha övningskört i 2 timmar :D
Det var hur kul som helst fast jag fick några kärringstopp som man brukar få i början.
Men annars har jag lärt mig att backa, använda kopplingen rätt XD
Lyckades även skräma morsan lite när jag fick lite sladd när jag svängde för fort brevid en bil :D
Fast som tur var rättade jag upp bilen hur fint som hälst i tid ! :)
Men nu ska vi tillbaka till hammargården och fika hos morfar och Ingela, det är morfars bil jag kommer nu.
Så med lite tur kanske jag gillar volvo om ett tag eftersom han har en 745 XD
Länktar även till man får köra på vägen och inte på golfbanans parkering !
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0