Porslinshund XD

Hej XD
Imose vakna jag i tid :D
Sen nar man åt frukost gjorde Puccamig sällskap, då var hon den där porslinshunden som vi brukar kalla henne.
Anledningen till det är att när hon blir som en porslinshund så fokuserar hon bara på en sak och sittet blixstilla tills man får hennes uppmärksamhet ;)
Sen när man gått ut med henne och var på väg till bussen så gav Charlie mig sällskap till bussen en bit :)
Men tyvärr får jag inte bära upp han så att han kunde komma hem...
men det var trevligt med hans sällskap endå XD
Vart även glad imorse när man kliver in i klassrumet och känner igen låtens intro som Mickis spelar, självklart var det Eddie Meduza på hög volym :D
resten av dagen har det inte hänt så mycket XD
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0