promenad och städat :)

Hej XD
Igår vart det inte som planerat... så jag och Madde får gymma en annan dag.
På kvällen skulle jag och Natti ta en hundpromenad men Poppy var inte hemma så då sket jag i att ta med mig Pucca :)
Men innan jag träffa Natti så drog man över till Langeus och träffa Daniel och Madde , tyvärr råka jag störa när han sjöng XD
Men det var trevligt att träffa dom den korta stunden vi sågs.
För Natti ringde en kort stund efter att jag kommit dit så då tog vi en promenad och snacka goja som man brukar göra med tjejkompisar, hon gjorde mig även sällskap en bit eftersom jag drog hem till Dennis och var där ett tag :)
Sen idag har man städat rummet, det enda som är kvar att göra är att damsuga XD
Sen kom även två brudar från ett projekt hem till oss eftersom morsan vill att familjen ska leka bönder i sommar, om vi kommer med i det hära programet så kommer vi få göra det :)
men nu ska jag fortsätta tråka vid tvn...
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0