Shopping och promenad XD

Hej XD
Idag hade man en dag i stan med farmor, det var trevlig dag :)
Fast tyvärr var vi tvungen att springa runt i alla hm affärer vid sergels torg och leta efter vårjackan jag ville ha... men vi vart tvugna att åka enda till Solna för att hitta min storlek !!
Men innan vi åkte till Solna så åt vi lunch :)
Men det var värt att åka till Solna för snygg är den ! :D
Sen tog vi ju en fika innan man rörde sig hemåt, självklart tog jag en chai latte ;)
Efter att man vart en stund så drog jag även ut på en vårpromenad med Madde , lite otur fick vi eftersom den varma solen försvan men trevligt hade vi , självklart gick vi vid kanalen :D
Men nu väntar tvn och en promenad med Pucca XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0