John och Marias ättlingar XD

Hej XD
Ikväll när Sofie var hemma visade hon en sida man skapat på fb , det handlade om ättlingar till min gammelfarmors föräldrar :D
Så självklart gick jag med, även om jag alldrig träffat dom så har man hört om dom två :)
Dom fick 13 barn tillsamans , min gammelfarmor Rose är den sista som finns kvar i livet , sen vet jag att Maria dog några dagar innan syrran skulle födas år 1992 , då skulle hon även fyllt 101 år XD
Fast tyvärr vart hon bara 100 år och hon vägrade flytta till ett ålderdomshem , gjorde det endast för att hon inte orkade skotta snö. Så pigg gammal dam var hon :D
Sen vet jag även att Syrran är döpt efter henne och att det fick gammelfarmor att gråta när Sofie döptes.
Eftersom hon hette Sofia Maria och Sofie heter Sofie Maria XD
En familjebild med Maria och John i mitten och deras barn runt omkring, Tyvärr saknas två av barnen.
Ett portrett på min gammelfarmor Rose som barn :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0