denna dag XD

Hej XD
Idag fick man sluta tidigt vilket var skönt ! men jag stannade och vänta på Natti
så vi gjorde sällskap hem :D
Hade även klackar i skolan , det visade sig att tre brudar hade även lika dana skor som mig.
Förstår dom för jag dillar också mina skor ;)
Dom här skorna hjälper även när jag är ute med Pucca.
För av någon anledning så drar hon inte lika mycket då utan är mer försiktig :D
Idag vart det även hem till farsan, ikväll vart det även middag på gammla pizzastället, farmor vart galen på mig Johanna och Evelyn XD
Eftersom hon var ensama eftersom gubbarna jobba med köket som renoveras, Johanna berätta att hon fått trä på en kondom på ett provrör , då tyckte jag att dom kunde tagit gurkor eftersom det är mera trövärdigt ;)
Sen kom vi ju på att provröret vart ju mera som en kines om man kapa det lite ,
på något ställe i samtalet kom vi även in på Johanna Chokladkillar :D
Haha farmor skämdes ganska mycket ;D
(lånad bild )
Sen var det ju tråkigt på tv ikväll så då drog man över till kusinerna. Dom packa förfullt eftersom dom ska till sälen och Åre över lovet. Käner mig lite sotis men jag har annat planerat :P
Där var man ett tag och snacka, denna gång vart det att snacka hundar.
Eftersom dom har hund så var jag tvungen att fråga om dom hade tips när det gäller bajsätande , eftersom det är puccas favoritsysselsättning just nu :S
Fick iallafall låna två böcker :)
Men nu ska man typ sova XD
Eftersom imorn blir det först stan med Johanna , sen kommer Madde hit på kvällen för att sova :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0