Shoppingdag m.m. :D

Hej XD
Igår åkte jag , Johanna och Evelyn och Shoppa.
Det var kul , är välldigt taksam över hur både pappa och Annalyn behandlat mig den här helgen och känner mig värkligen som hemma här igen :D
Det vart en lång shoppingdag, har ont i ena foten efter det , det var det värt !
Har även köpt massa grejer för att vara mig ;)
Köpte även en maskara som jag var stort behov av! XD
Så jävla nöjd med alla köp !!! :D
Sen efter att vi shoppat och druckit chai latte så drog vi till bromma och åt suchi vilket var super gott.
Syrran tog även lite bilder med sin systemkamera ;)
Efter shoppingen hoppa jag av i centrum och vänta på Madde , sen tog vi en buss till Stenhamra.
Igentligen skulle vi våldgästa Conny eftersom han och Gurra skulle lana där XD
Men det vart istället melodifestivalen och massa snack , sen snacka vi även om ett ämne vi båda inte gillar så mycket, det är kärlek ! XD
Fast innan melodifestivalen gick vi till konsum med Jonas eftersom jag lovat det redan förra gången jag var här, då vart det lite pinsamt ;)
Det var när jag skulle betala som det vart lite grötigt i huvudet , jag skulle säga till Jonas att det är lungt jag har pengar eftersom han ville hjälpa till med att betala , istället säger jag " Det är lungt jag är singel ".
Samtidigt räcker jag fram pengarna, Madde fråga om jag sa det jag sa , då neka jag det , då säger han i kassan att jag gjorde det XD
Så jag kommer inte handla på konsum på ett tag ;)
Sen idag åkte jag och Madde bil med Timmy en stund , samtidigt skjusa han hem Madde , jag hämta hem farsans moppehjälm Madde låna förra året :)
Prata även med farsan vilket var skönt !
men nu ska man chatta klart med folk :)
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0