badat Pucca :D

Hej XD
Idag har jag fan varit utanför huset :)
Började med att vakna i tid, sen så vart det långpromenad på 1 timme med Pucca också !
Fast jag vart lite galen eftersom hon beter sig som valp igen :/
Men men snart är hon förhoppningsvis sitt gamla jag.
På promenaden drog jag även till Rosells för att köpa gymkort sen vart det vidare till körskolan innan man till sist hamna på Taxi :)
Hon vart jävligt lerig på promenaden så jag ducha och borsta tänderna på henne när vi kom hem :P
Hon hatar att ducha så hon fick plättar för att få en posetiv känsla av duchen XD
Sen var hon klar :D
skulle även träffat dennis och robin men det vart inte av... fast imorn ska man till Bromma zoo med Natti vilket ska bli kul XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0