min dag m.m

Hej XD
I söndags träffa jag Madde som sagt, vilket var skönt !
Vi gick en promenad, sedan hamna vi hemma hos mig så att hon fick träffa lilla Edward :)
Två veckor hade det också gått sen vi såg varann sist, det är ju fan en hel evighet känns det som.
Igår orkade jag inte blogga heller men det var bara för att jag sov mellan 3-4 timmar och var helt slut, var även nära och somna när vi såg en dokumentär om lasermannen vilket inte var så bra :/
Annars hände fan inte mycket igår, nu sitter man i skolan utan blommis och Dennis så tråkit har man också sen var jag sur på en klasskamrat som tyckte att jag skulle jobba mera....
Men sånt vill jag göra hemma där jag kan få hjälp :)
Efter skolan ska man till Ekeröbilskola och betala för handledarkursen.
Sen ska jag även över till farsan och fira honom som fyller 44 idag :D
Syrran har även lovat att klippa mitt litna hår och noppa ögonbrynen på mig, det behövs !
Ska även be min snälla farbror om hjälp om skolarbetet så ikväll kommer man vara ganska upptagen :P
GRATTIS PAPPA :D
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0