Natti kom på besök XD

Hej XD
Idag slutade man redan kl 11 från skolan vilket var skönt !
Så på förmiddagen så såg man klart på lasermanen, som vanligt på Inans lektioner så kom vi in på hets mot folkgrupp :/ Det börjar bli lite tjatit men kommer väll få stå ut tills den dagen man tar studenten XD
När skolan slutat drog jag, Natti, Dennis och Robin till Pasta för att äta lunch.
Efter det hängde Natti med hem till mig för att träffa Edward eftersom hon och Andreas ska skaffa hamster, det var dom som gav mig iden från början XD
Så när vi snacka lät jag honom springa runt i sin boll vilket var kul att se !
Eftersom han sprang in i grejer först och fortsatte springa åt samma håll då XD
Men efter ett tag förstod han att man kan springa åt andra hållet då :P
Sen låg han i sitt lilla hus när jag skulle ta ut han ur buren XD
Nu på kvällen har jag även låtit Joakim och Tova hållt och klappat honom under uppsikt från min vakande blick :)
Morsan och Per har äntligen satt upp min nya lampa som jag gillar skarpt också XD
Men nu ska jag se på Efterlyst och göra lite annat innan man ska lägga sig i tid ikväll :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0