Träffat Natti och sovuit hos Dennis XD

Hej XD
Igår gick jag upp ganska tidigt. Vakna redan vid kl 9, tur var ju det eftersom att jag hann träna och gå ut med hunden innan jag träffa Natti :D
Fan var härligt det var att åka från ön även fast det bara vart till bromma zoo, sen hade vi massor att snacka om på köpet :P
Fast tyvärr fick ju våra fötter lida lite eftersom det var ett tag sen vi båda hade klackar XD
Köpte iallafall hundtandkräm till Pucca.
Efter att man kommit hem och tagit det lungt så drog man vidare till Dennis, där vart det filmkväll med honom och Robin :D
Fast den roligate vi såg var en film med Robert Gustavsson, när man såg den ringde morsan och ville att jag skulle hem .... men jag ville se klart så det sluta med att jag fick sova över XD
Idag var man där halva dagen typ och sätt på tv annars har man bara slappat, tur är ju det eftersom imorn har mamma bestämt att vi ska åka till Ikea och äta frukost och handla XD
Men som tur är har jag tjatat till mig ett nytt husdjur så imorn på vägen hem ska vi handla
det på bromma zoo :D
Men nu ska jag se en Twilightfilm på ettan XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0