Underbar middag m.m XD

Hej XD
Det vart verken klippa eller noppa igår eftersom Sofie var helt slut... men hade lite kul endå, till middag åt vi typ fondue eller vad det heter och det var skit kul :)
Så vi doppa ner både kött pch champinjoner son vart jätte gott ! Fast dom andra hade potatisgrateng också.
Men jag höll mig till dom stekta grönsakerna, champinjonerna och köttet istället :P
Efter det kom kusinerna över och som jag trodde innan så kunde Mårten förklara allt om bränslemotorn så att jag förstod :)
Resten av kvällen snacka vi typ bara och hade trevligt, min övertalningsförmåga om att få åka till Köpenhamnresa med Sofie gick åt skogen :(
Men jag vägrar ge upp :D
Sen bytte jag även spån i buren hos lilla Edward för fursta gången när jag kom hem, det gick bra XD
Jag fick göra sådär eftersom hans boll har gått sönder... men det funka XD
Så jävla söt <3
Efter det var man ute med Pucca också XD
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0