Lite om året 2011 :D

-Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Agerat modell :D

-Höll du några av dina nyårslöften?
Nopp det gjorde jag inte XD

-Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej men bekanta till familjen har.

-Dog någon som stod dig nära?
min älskade gammelmormor ♥

-Vilka länder besökte du?
Ett besök till Danmark vart det i sommras över dagen :)

-Är det något du saknade år 2011 som du vill ha 2012?
Mera kärlek och glädje ;)

-Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
vecka 31, 5/3, 29/12 och alla andra datum man hade kul :D

-Vad var din största framgång 2011?
Att jag har lärt mig att folk inte får trampa på mig !

-Största misstaget?
att jag lät folk trampa på mig... och att jag köpte grönalundskortet XD

-Har du varit sjuk eller skadat dig?
nja nån stukning och massa onödiga prover har det nog bara varit :/

-Bästa köpet?
kommer inte på nått specielt eftersom hela året har man köpt grejer XD Men det får väll bli den 
röda julkläningen :P


-Vad spenderade du mest pengar på?
I början på året var det nog snus och chai-latte , senare tid är det nog mat och kläder XD 

-Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja självklart XD

-Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Björn Rosenströms låt Het är nog den enda jag kan komma på :)

-Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mera ledsamt XD

-Vad önskar du att du gjort mer?
Ökat min vänskapskrets :P

-Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit och kollat film på datan XD

-Hur tillbringade du julen?
Hos mormor med halva släckten ...

-Blev du kär i år?
Ja jag tror det XD

-Hur många förhållanden?
Inget för ovanlighetens skull XD

-Favoritprogram på tv?
Greys Anatomy och Body of Prof.


 

-Något du önskade dig och fick?
kanaler till tn:n :)


-Något du önskade dig men inte fick?

En One peace.

-Vad gjorde du din födelsedag 2011?
Jag fick skjus av Robin på hans moppe hela dagen, fick även köra XD

Sen firades jag även av släckten.

-Finns det någonting som skulle kunna gjort ditt år bättre?
Mer kärlek och glädje XD

-Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Lite mera rockabilly kanske :P

-Vad fick dig att må bra?
dom närmsta vännerna och ibland familjen <3

-Vem saknade du?

ett par idioter

-De bästa nya människorna du träffade?
Hmm Andras eftersom han passar bäst med Natti och Blommis, eftersom han kan man ju snacka med i klassen om inte dennis är där XD


-Årets sötaste?
Madde XD

-Årets snyggaste?
Hmm idioten får ha kvar den platsen i år också ;)

-Årets besvikelse?
att jag inte fick reda ut saker och få ett avslut...

-Årets bästa?
Det var i början av året då jag blev bästa vän med Madde igen!

-Årets snällaste?
Det är några stycken :)




Ett inlägg kommer om nyår imom snar framtid :D

Ses <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0