hundkurs och saker som gjorde min dag igår XD

Hej XD
Har varit lite dålig på att sitta vid datan men nu är jag tillbaka.
I Onsdags vart det hundkurs och det gick si sådär men jag är nöjd eftersom det inte bara var Pucca som var lite sprallig ;)
Så nu ska jag träna henne till nästa gång på lite basövningar och lära mig lite skyltar, försöka
vara mera posetiv :D
Men hoppas fan att vi en dag ska tävla men vi får se ;)
Igår fick man därimot bli skitig på fingrarna eftersom vi fick mecka :D
Men har fan glömt bort vad saken heter som vi tog isär och satte ihop men kul var det !
Sen hände det tre saker som gjorde dagen också ;D
Först när vi var i vekstan skulle Blommis öppna motorhuven, han är van vid Volvo så han drog nästan med sig grillen, vi mecka Saab som man bara tar upp motorhuven på så det var skit kul att se XD
Det andra som hände var att när vi väntar på bussen så kommer bussen från andra hållet, den skulle Allan med så han skrek typ vänta och sprang vilket gjorde att jag, Dennis och Fredrik fick oss ett gott skratt :D
Den tredje och roligaste saken var när en brud typ ett eller två år yngre än mig frågar om Dennis kunde köpa cigg, då garva jag på en gång och han sa att han inte var 18 och tyckte typ att jag var pinsam haha XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0