Utkast: Jan. 28, 2012

Hej XD
Igår vart man ledig från skolan eftersom min grupp är klar med arbetet :D
Detta firade man såklart med en sovmorgon !
Sen efter att man sett en bra film så drog man ner till gymmet och träffa Emma som berätta om förendringarna i mitt nya matschema, det kommer bli jävligt tufft ! XD
Passade även på att gymma vilket var skönt men samtidigt jobbigt :)
Efter det skynda man säg hem för att göra sig i ordning eftersom jag, Madde och Timmy skulle åka lite bil XD
Fast när jag och Timmy hämtat Madde vart det lite pinsamt eftersom när vi åkte förbi busshålplatsen i Skärvik så fick jag syn på grabbarna grus, då vänder vi för att köra förbi på stora vägen, då skulle vi även stoppat ut våra huvuden XD
Men Timmmy körde istället in där bussen gör så då vart det pinsamt istället så vi vinka bara och FEILA TOTALT :/
Sen efter en liten tur skulle jag hem och Madde iväg så då åkte vi hem till mig och Timmy hem till sig.
Fick även träffa Daniel och Dennis L en snabbis också XD
Efter ett tag så ville farsan ha hem mig så då ringde jag Timmy som var snäll att skjusa, vi tåg värsta omvägen och hämta även upp Dennis som hängde med och åkte lite, det var skit kul :P
Sen vart vi även jagade av en bil som hängde efter oss på Svartsjöstreckan sen fortsatte den även efter oss när vi avängde in på en annan väg :O
Vi trodde typ att det var snuten eller en arg gubbe ... Men det var bara raggan och Jocke med fler som satt och reta oss med hellysen XD
Så igår kom jag hem ganska sent vilket farsan inte uppskatta ... så idag ska jag ringa honom när jag är
ute istället :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0