Tack Madde :D

Hej XD
Igår åkte man till Stenhamra och övningskörde , äntligen har jag lärt mig dragläge så jag vart nöjd !
Sen drog man även hem till Madde , gullig som hon var hade hon fixat en överaskningsfest till mig :D
Det vart bara vi två men det vart perfekt endå !!!! :)
En jävla underbar vän man har , presenter fick jag också :)
Så ikväll kommer jag nog vara sluken i den nya boken , imorn blir det nytt smink på :P
Efter tårtan såg vi på Melodifestivalen , man kan ju säga att vi vart glada när Top Cats gick vidare till final ! :D
Älskar fan deras låt och att dom är Rockabilly är ju bara ett pluss i kanten ;)
men nu ska jag chilla galet vilket jag typ gjort hela dagen för imorn har man praktik :D
ses <3


Kommentarer
Madeleina

Varsågod!♥

2012-03-05 @ 23:57:05
URL: http://madeleinefr.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0