sthlm cruising 2011 :D

Hej XD

kom nyss hem från cruisingen och jag hade fan ganska kul.
Först gick vi runt och kolla men sen tyckte morsan att det skulle vara roligare att cruisa själv :)
Även om våran bil bara är från 93 så funkade den lika bra eftersom det är en amrekanare med V8 ! ;)
Sen fick jag även sitta fram vilket var mycket roligare än att sitta bak .

nu kommer "lite" bilder ;D

 

 jag i framsätett med morsan :D



 bakluckan var öppen så att Johanna och två polare kunde ha kul och skrika men som tur var överrösta musiken dom .




hälften av bilderna är suddiga men man satt ju i en rullande bil XD

ses <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0