aktiv dag :)

Hej XD
Idag har man gjort ganska mkt till skillnad från igår ;)
Först var man social med sina kära systrar , även Sofie var hemma eftersom Johanna skulle fläta in dreds.
Sen fick man skåda något som inte hänt på 12 år !
Min storasyster har blivit brun ! :D
Sen när hon kelade med Pucca kom Biju och ville vara med XD
Haha !
Sen fick man även bestraffning och vart tvungen att städa efter mig i frådet :/ 
Dock tog det inte lång tid , resultatet vart bättre än det var innan jag härjade loss ! :)
Har även lekt med lim och limat byxor så det vart lite tajt om tid eftersom man var tvungen att duscha innan man träffa Madde och Dennis ... men som tur var löste det säg , man var med dom , tyvärr kom vi inte på något att göra så vi satt både inne och ute och snacka :)
Sen var Madde tvungen att dra eftersom hon skulle till Sala så då gick jag in och städa ist.
Men nu ska man vänta på middagen , sen träffa Natti och Dennis :)
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0