hos farbror doktor och lite annat :P

tjena XD

nu börjar det fan kännas som dagarna börjar bli tråkiga :O

det enda som hände idag var väll att man var med Natti en stund efter skolan . Men sen skulle jag till farbror doktor men han var fan inte var gammal...
allt kändes fan as konstigt han skulle känna på min mage och allt :S
sen skulle jag även ta massa prover och skit ... börjar fan bli lite rädd för nålar och skit XD

men som tur var vart allt bra efteråt eftersom jag och morsan drog och handla present till Johanna och tog en fika :)
är fan glad att jag fråga om jag fick en chai latte för annars hade det nog inte blivit av tror jag XD

väl hemma skulle jag plugga men jag årkade inte ... så jag titta på filmen 7 år i Tibet , den var faktist bra XD
både morfar och min so lärare har tjatat på mig att se den eftersom det handlar ganska mycket om Dalai Lama som jag ska träffa på söndag XD



 Dalai Lama :)

nä imorn är det nationella i engelska igen så nu ska man sova XD

god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0