morsan 41 år XD

hej det var ett tag sen... förlåt XD

tänkte skriva ett inlägg om Lund när jag lyckas ladda ner alla bilder :)

men men igår var jag med Natti Jimmie och Jeffy :) det fans fan inte mycket att göra. Men en stund träffade vi Gurra och Alex med fler i centrum . Fast sen skulle dom till Bromma så vi bestämde att vi fyra skulle sova hemma hos Jimmies mamma :P

sen när vi väl var hos Jimmie så höll Jeffys mobil på att dö så Natti skjusa hem 100 meter typ XD så han fick låna min mobil laddare :)
resten av kvällen såg vi på Disneyfilmerna Björnbröder 2 och Lady och Lufsen. Vi skulle sätt på djungelboken movglis äventyr också men vi somna XD





sen idag drog vi hem till Natti och chilla . då insåg jag två saker när jag var inne på Facebook 

1. min morsa fyller 41 år idag XD 
2. jag chatta med brorsan som sa att han var själv hemma :S

så jag ringde morsan som förklara att Joakim svimmat igår så hon ville hällst att jag skulle hem .
väl hemma lagade jag kyckling för första gången till oss :D

men det var allt för idag XD 

måste också gratta gamla mor som fyller 41 !! :D

 
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0