utgång XD

hej XD

igår vart det utgång XD
först satt man vid trekanten i gustava och vänta på Jimmie med Natti , Jeffy och Erik. sen när han var klar drog vi till ekebyhovsparken och hade kul en stund och erik vart min och Nattis mamma/pappa :)

även Raggarn och en tjej kom och då vart det musik och massa snack . men sen när dom drog var det bara Erik och Jimmie som hade kul när dom rappade :P

men sen beslöt vi oss för att dra till ekebyhovs dagis och påvägen dit sprang Erik runt med en pinne och skulle slå sönder en lampa . Men det gick inge bra eftersom lampan var av plast XD

väl vid dagiset så satt redan några dära . men dom var trevliga så vi satte oss vid dom , fast Natti och Jeffy hade tråkigt så dom drog . en stund efter det drog även dom andra mäniskorna . så det sluta med att det bara var jag , Erik och Jimmie dära . vi snacka lite ett tag men sen spydde båda två så då drog vi till bussen för att lämna Erik som knapt kunde gå typ XD
Fast den här gången valde adam att möta upp honom i skärvik så Jimmie ringde honom när Erik satt på bussen :)

sen vart det hemgång och morsan var så jävla bitter så det var ju tur det , jag vart bara 12 min sen :D

fast morsan sov som tur var och märkte inte att jackan lukta lite öl eftersom både jag och erik råka spilla lite på den XD

men idag ska jag nog träffa Natti en stund sen får vi se vad som händer ikväll :D

ses <3

 PS jag ska skaffa ny fresyr snart hoppas jag XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0