en samanfattning om 6 dagar ;) (långt inlägg )

hej XD

nu var det ju typ en vecka sen sist men men .

onsdag

jag , Natti och Jeffy drog hem till Jeffy och såg på film XD men sen vart det tråkigt så Jag och Natti gick ut i hans trädgård och sköt med en pistol med gula kulor i :D

 jag :)

 Natti XD

sen var vi ute och firade Gurra :) först var vi i tappströms dagis . Möte även min kusin och hans tjej en snabbis , sen drog vi mot centrum men då vill Alex och Jocke ta en öl på lilla V för dom har ju ålden inne xD
vi möte även Jimmie och Erik i centrum så det sluta med att vi var i kanalen hela kvällen förutom Erik som drog efter en stund . men det var kul :P

torsdag

träffade Natti eftersom hon skulle åka iväg senare på dagen XD kommer fan inte ihåg så mkt vad vi gjorde. men vi var med Jimmie också iallafall XD
sen lite senare träffa jag Madde , vi var hemma hos henne och såg på TV och snacka skit :) sen skulle vi våldgästa Erik men han kunde inte så vi drog hem till Gurra och träffa Alex och honom istället.

fredag

Då drog man hem till syrran och skulle hämta hunden . men insåg snabbt att det skulle ta tid så då kunde jag tyvärr inte träffa Madde som planerat . men det vart vällingby med Sofie och jag hitta värdens snyggaste tunika liknande sak och en lång sjorta :D
sen hämta man Pucca men jag fick lite dåligt samvete eftersom hon vart rädd när vi åkte buss :S

 Pucca på tuben XD

lördag

Då var man tvungen att träffa släckten Grahn .. i början börja jag och Johanna bråka men jag skötte mig jävligt bra efter det XD
förutom senare på kvällen då jag var ute med min farbror och rasta hans hundar. då bröt jag fan ihop eftersom han tyckte jag hade varit taskig mot farsan. men då berätta jag gammla saker i mitt perspektiv o vi snacka ganska länge . men det var skönt att snacka av sig :) men lunchen hos farmor och farfar vart ganska bra iallafall. sen sluta det med att jag slagga hos farsan också .

söndag

vart det familjedag på ikea typ med farsan , syrran och brorsan XD det var faktist ganska kul xD

måndag

jag och Johanna drog och shoppa med farmor i gallerian XD fy fan vad min farmor var snäll då . jag fixk två par skor , ett par special sulor eftersom jag är platt fotad :) sen köpte hon även en hood tröja till mig :D <3
och hon bjöd oss även på en jävligt god lunch XD

men nu ska man fan sova :)

god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0