moppeprovet ..........

Hej XD
Vart inet inlägg igår men jag hade fullt upp.
Var tvungen att jobba som fan i skolan för att hinna klart en grej , sen när man kom hem vart det ut med hunden på långpromenad :D
Det roliga den här gången var att hon fick lite fnatt då och då som hon får varje gång första snön kommer :P
Sen plugga man till moppekortet med morsan fast jag ville häldre hitta en snygg klänning som jag kan ha på
julagton :)
Men vi gjorde provet några gånger men fick underkänt alla :/ Sen fick jag även ont i huvet men det posetiva med det var att jag sov dom åtta timmar man behöver ;)
men nu ska jag fördriva tiden fram till lunch.
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0