Moppeteori...

Hej XD
Hade planerat att plugga till moppekortet efter läxorna idag, men det gick inte som jag tänkt ... Eftersom jag somna när jag läste i boken som jag lånat av skolan som handlar om trafik :/
Men morsan ska typ hjälpa mig imorn så då måste jag nog vara pigg så jag klara det :)
Eftersom testet jag gjorde i skolan var underkänt så måste jag nog plugga väldigt mycket mera XD
Sen har jag även pluggat genom att skriva min artikel vilket jag tycker är jätte svårt så jag är inte klar än....
Eftersom när jag var klar och visa syrran så vart hennes komentar " du skriver inte en artikel till en biltidning "
Så det var bara börjag om. Fast jag har kommit en bit iallafall :)
Sen tog jag även en långpromenad med Pucca vilket var jävligt härligt i denna kyla :D
Sen har hon blivit mera mjuk i kopplet om man jämför med i Fredags så det vart en sån dära lyckad promenad jag gillar XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0