Storhandlat m.m. :)

Hej XD
Igår vart det inte bara hem och packa.
Jag åkte in och träffa pappa en stund där han jobbade :)
Det var ganska kul och lite häftigt eftersom jag alldrig sätt han jobbat på det sättet och typ ha verkstan på taket i ett rum byggt av plast.
Men på tak och i vekstan har jag ju jobbat på förut så lite kul är det att se nya grejer :)
Sen idag vart det ändrade planer... det var inge gym med Madde utan jag fick åka och storhandla med farsan på citygross istället XD
(Så full var typ kundvagnen när vi var klara. )
Det var ganska trevligt, vi samarbetatade så bra att de t bara tog någon timme. Sen körde vi även med Golfen som är farsans lekbil, den bilen jag komer övningsköra med sen. Så det var ganska kul att åka med den även fast det var halt så lekte vi lite med den endå XD
Sen slocknade jag när vi såg en klintanfilm även fast jag la meig tidigt igår :O
Men som tur var vaknade jag perfekt till skottlossningen :D
Nu ikväll drog jag även till Ekerö på filmkväll hos Madde som iallafal jag tyckte var trevlig XD
Men sen drog Dennis hem så då drog jag , Robin och Madde hem till mig och gick ut med hundarna vilket jag tyckte var kul :P
Sen såg vi även tre rådjur på ängen fast dom sprang iväg som tur var så vi kunde släppa lös hundarna :D
vilket jag typ ångra sen när jag skulle koppla dom eftersom Katy försvann i den svartvita bakrunden, då fick jag springa in i skogen och fånga henne XD
(Bilder från i somras
Så mina fötter är dyngsura nu eftersom jag sprungit i skogen nu när det snöar XD
God natt<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0