Bilder från i Fredags och lite om Pucca :D

Hej XD
Har ganska tråkigt just nu. så tänkte lägga ut lite bilder från i Fredags
När jag och Johanna tog med oss hundarna och hämta Tova :)
'
Johanna fick inte vara med på bild denna gång, bara så ni vet så var denna promenad den bästa !
Eftersom Pucca inte ville vara den där underbara hunden hon brukar vara... Så hon drog ta mig fan enda till skolan och lite till :/ Men när jag röt till så vart hon lugn så då vart jag glad igen :D
Så ibland när Pucca beter som hon gjorde då och när hon möter hundar ibland så undrar man ju lite vf man skaffa hund XD Men sen när dom sköter sig och ger en så mycket kärlek så är det värt alla motgångar !
Så jag kommer alltid älska henne mer en annat  ♥
Var bara tvungen att ta med bilden som vi har när hon precis kommi ut ur sin mamma :D
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0