köttfärslimpa , hajar och moske XD

hej XD
sorry om jag inte skrivit men antingen har jag inte årkat eller haft nåt att skriva :P

tänkte berätta lite om min tråkiga mattelektion som var rolig XD
jag pallade inte jobba som vanligt när vi har vikarie , istället satt jag och småprata med dennis och madde.
då kom vi in på att dennis tyckte att jag dagdrömde eftersom jag inte förstod en enkel sak :P
så då satt han och berätta att jag dagdrömmer om en snygg kille och vi gick på en strand men sen badade vi , då kom en haj helt plötsligt och åt upp oss så vi var köttfärslimpa :)
så hajen fick texten nygifta på sig . sen var vi på en resturang fast vi var inte gäster utan maten då XD

hahaha har fan inte garvat så mkt på en mattelektion XD plus att jag sa att killen måste varit den godaste limpan :P
vilket fick mig dennis . madde och anna d att skratta änu mera :)

Sen efter att vi ätit lunch så åkte vi och kolla på en moske. tyckte det var ganska kvinnoförnedrande men man måste ju rätta sig efter deras kultur. så vi tjejer hade som lucialinnen som man knäpte där fram med luva på eftersom vi inte fick visa hår eller hals , eftersom det kan atrahera männnen ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0