tummmen upp :)

hej :P

Idag har det hänt mer saker än igår x)
fast i morse var det inte kul för fem öre !! jag var tvungen att stressa bara för att styvfar min var på dåligt humör :S
sen vart det musik vilket vart lite roligare , eftersom jag Carro och Anna ska lära oss att spela sweet home alabama :) och den låten e fan sjukt bra xD

Sen när vi hade no så råkade jag och Pontus ha en liten diskution om SD och KD så det sluta med att han sa att jag var rasist vilket jag förneka xD
och jag sa att han var imot abort vilket han e... och homoäktenskap vilket han inte va :)



Efter skolan så har jag bara varit hemma , man årkar inte så mycket mer typ XD
fast kul har man väll haft endå eftersom man snackat med Anna på skype och chattat med Natti, Dennis och Adam :)
sen nu på kvällen så kom Natti och Dennis över som en överaskning typ :P haha dom tycker min katt är läskig xD

men nu ska man sova :P

så bamsekram på er alla <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0