middsommar i sala 2011 :)

hej XD

Nu sitter jag i rummet som ska bli mitt hemma hos pappa :) eftersom jag har valt att köra som syrran det där med varanan helg.
Det värkar passa ganska bra nu eftersom känslan hos morsan är lite isig elr vad man ska säga :)

Aja sitter iallafall på min dator nu, så nu tänkte jag köra en bildbomb från när jag var med Madde i Sala över midsommar :D

 jag och madde doppar fötterna från våran sten som låg mitt ute i vattnet XD
 ännu en bild från våran sten :)
 vi lekte små och gjorde flaggor som vi satte på våra öar ;)
jag fick köra lite båt när vi lämna flaggorna :)
när vi gått iland på en av våra öar :P
 en bild på mig XD
vi markerade våra glas
men jag satte även dit ett Å på mitt och Madde ett G på sitt vilket hennes familj inte riktigt förstod ;)
 sen spelade vi även det här roliga spelet
 Detta var ju mitt favoritkort som jag hitta massa förklaringar till att använda, så madde vart galen :D
sen vart det midsommar så då piffa man ju upp sig lite XD jag var även med på lekarna vid midsommarfirandet men som tur va har jag inga bilder från det :)
jag och Madde var ju finast :)
sen provade vi även våtdräckter elr vad fan det var XD men dom hjälpte inte ett skit XD
lite luftgevär prova vi också :D

det var veckan i sala . vi var även ute och fiska och jag var skit nära att få napp ! som tur var hade man kul förutom när jag typ vart as förskyld men det kunde ju ingen hjälpa .

men god natt med er 

ses <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0