skolavslutning och gym :P

hej XD
I torsdags vart det dags för skolavslutning . Det var kul men jag skulle hålla tal så jag vart skit närvös och glömde säga några grejer men det gjorde inget för det gick bra endå. Sen kom syrran upp på senen mitt allt  men det lungnade ner mig så det gjorde inte så mycket :) Fast den enda nackdelen var att alla inklusive mig trode att hon skulle dra ner min kläning :O Men som tur var hände inte det ! :D
fickat innan vi skulle ut på skolgården :P
vi nior sjunger nationalsången :)
jag håller mitt tal XD
sen avslutade vi allt med att man fick betyg av rekton . Jag vart fett glad eftersom jag fick 180 poäng vilket betyder att jag hade 5 vg och resten g :D
På kvällen sen drog jag , Madde och Marcus upp i skogen och brände skrivhägten och skit vi haft från skolan . Då kom även Dennis , fast då var jag tvungen att dra hem och äta .
Men sen när jag skulle ta bussen hem till Madde eftersom jag , Madde och Marcus skulle sova dära träffa jag Amanda La från klassen XD hon värkar vara snäll och trevlig så man är ju lite ledsen att vi inte var så samansvetsade att jag alldrig snackat med henne förut :S
även Madde vart lite chockad när hon hoppa på bussen och såg oss snacka :P
Det sluta med att bara jag och Madde sov hos henne så dagen efter bada vi i hennes pool och var med hennes lillasyster :) dom hade även en strippstång så v i dansa dära eftersom jag endå gott på pooldance :P
Sen var jag tvungen att dra hem eftersom jag skulle gymma på kvällen vilket jag tyckte var skit kul XD
så till hösten kommer min rumpa vara fast och fin :D
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0