Bildbomb från Pers 50 års fest :)

Hej XD
Bilder från när Per fyllde 50 år :)
Pucca <3
Så såg jag ut.
Så såg det ut innan gästerna kom XD
Joakim var inte bered på kameran ;)
Huset var fullt ett tag :)
Paketöppning :)
En av presenterna ;D
Dom sista gästerna som var dom enda som sjöng för Per :)
Den sista bilden får bli på lilla Lova som satt i mitt knä nästan hela kvällen och var hur söt , gullig som hällst :D
Idag har det annars varit en till hemmadag fast idag fick man sällskap av en jobbig liten Tova som kommit i trotsålden...
Men lite roligt att hon lura morsan på samma sätt som jag gjorde i hennes ålder för att vara hemma XD
Så lite lika är vi ;D
Sen har jag även varit och kollat vikten m.m vilket gjorde mig jävligt glad ! :D
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0